Bestellen en bezorgen

Heb je een item gevonden die je echt moét hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘volgende’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

Verzendkosten.
Gratis verzending binnen Nederland en België.

Premium verzending inclusief Track&Trace en verzekerd tegen schade en diefstal (tot €150) voor €3,95

* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel altijd zelf te betalen.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, je hebt bij ons altijd de optie om te verzenden met Track&Trace. Jouw bestelling kan je dan volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

Wat zijn de levertijden?
Wij streven altijd naar een snelle levering van uw producten. Wanneer je op werkdagen voor 18:00 een bestelling plaatst, zorgen wij ervoor dat wij uw bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor kunnen wij onze kosten lager houden dan andere shops. Omdat wij zelf niet alles op voorraad hebben, maar door te samenwerken met veel leveranciers kan het voorkomen dat de levertijd rond de 15 dagen bedraagt.

Niet thuis tijdens bezorging.
Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt de koerier de zending terug naar ons magazijn. Kosten om het pakket opnieuw te laten verzenden zijn voor uw eigen rekening. 

Verkeerd adres.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven. Kosten om het pakket opnieuw te laten verzenden zijn voor uw eigen rekening.

Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Hiervoor vragen wij wel eerst foto's op te sturen.

Verloren of gestolen pakket.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan uw koerier, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL.

In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.

Vragen over je bestelling?
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.